administratieve ondersteuning voor zelfstandigen

Wat kan LeadService voor U doen?

LeadService is gespecialiseerd in administratieve ondersteuning.
Enerzijds qua socio-economische wetgeving en alle wettelijke formaliteiten
Anderzijds begeleiden we eveneens het dagelijks administratief papierwerk waarmee uw klanten te maken hebben
Bijvoorbeeld:
– uw klant is verhuist, maar heeft geen tijd om alle leveranciers hiervan op de hoogte te stellen?
– Uw klant is overgegaan van eenmanszaak naar vennootschap, maar heeft geen tijd om zijn nieuw BTW-nummer aan alle leveranciers door te geven?
– uw klant ziet door de bomen het bos niet meer in al zijn ontvangen post (personeel, facturen, documenten,…)?

LeadService gaat langs bij uw klant, en geeft een op maat gemaakt voorstel voor de gepaste begeleiding.

Bij de start van een onderneming is meestal een BTW-nummer vereist. Dat BTW-nummer is verplicht voor elke Belgische onderneming die een BTW-plichtige activiteit uitoefent.

Vrijstellingsregeling van BTW voor kleine ondernemingen kan aangevraagd worden wanneer uw jaarlijkse omzet minder dan 25.000€ is.

Bepaalde beroepen zijn vrijgesteld van BTW-plicht.

LeadService kijkt na of uw activiteit al dan niet BTW-plichtig is en activeert indien nodig het BTW-nummer.

Ook wijzigingen (adres, activiteit) of stopzettingen brengen we in orde bij het bevoegde BTW-kantoor.

Raadpleeg hier het overzicht van onze diensten

Scroll naar boven

COLLECTIEVE SLUITING

Opgelet: ons kantoor is collectief gesloten en niet bereikbaar van 30 juli tot en met 7 augustus.

Dagen
Uren
Minuten
Seconden

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we u de beste ervaring op onze website kunnen aanbieden.